Monday, October 24, 2011

Let's Have A kick Start!!!

                       Assalamualaikum Semua...Perkenalkan saya Muhammad Khairi Bin Shaharuddin. Seorang Mahasiswa Kejururawatan di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM). Berasal dari Telok Panglima Garang, Kuala Langat. Mempunyai 5 orang adik beradik termasuk saya. Saya anak kedua dan juga anak Sulung lelaki. Mempunyai seorang kakak dan 3 orang adik lelaki.

                      Blog ini sebenarnya telah lama tercipta dan diilhamkan. Cuma masa untuk menulis agak kurang dek kerana kekangan masa. Almaklumlah kehidupan sebagai seorang pelajar sedikit sebanyak menyibukkan diri yang tak berapa sibuk. Maaf semua...Insya Allah terciptanya blog ini mungkin sedikit sebanyak dapat saya kongsikan kehidupan menjadi BAKAL JURURAWAT LELAKI (Male Nurse To Be).

                      Segala input yang akan saya kongsikan ini bertujuan untuk memberi semangat kepada bakal-bakal jururawat lelaki atau kepada jururawat lelaki. Sesetengah orang mungkin akan mengatakan perkara ini adalah sesuatu yang MEREPEK. Tetapi percayalah KITA AKAN MERUBAH DUNIA. Mungkin ada input yang anda tidak bersetuju dengan saya maka kongsikan bersama saya agar kita dapat memperbaiki diri kita. Akhir Kata SELAMAT MEMBACA SEMUA!!!


GETTING TOWARD HIGHER RANKING OF NURSING

No comments:

Post a Comment